Madelene

Ordning!

Kategori: Allmänt

Jag sitter i ett hav! AV PAPPER! Jag försöker bli ordningsam. Har börjat röja i kontoret och det är inte en dag förtidigt. Jag är inte så ordningsam av mig, fråga mamma och pappa. :) Men nu har jag tvingat Tobias att fara och köpa ut lite pärmar och register till mig så jag kan bli ordningsam med mina papper. Ville inte visa mig ute på byn för jag ser ut som en skräcködla med alldeles för skitigt hår samt trasiga kläder.
Så nu sitter jag alltså i ett hav av mina papper sedan sist jag hade ett ryck dvs över ett år gamla. Lägger alla mina viktiga papper i en hög tills dom kanske sorterar sig själv eller nått (tror jag ja) och sedan får jag i panik leta efter det där försäkringsbrevet eller gymnasiebetyget. Men nu ska jag bli ordningsam! Jajjemän!
Har redan sett ut min nya kontorsinredning på IKEA. Tobias är helt ovetande eftersom han tror allt går beställa..men icket. Sundsvall here we come. Hehe... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: