Madelene

Sådärja..

Kategori: Allmänt

Nu har man klippt bort lite nött hår och färgat det lite mörkt igen hos bästaste Jessica. Ganska mkt mörkt. Men I like it. Blek och mörk det är min nya melodi.. hihi. :) EMO here I come. ;)
Har även hunnit shoppa mig ett par nya träningsskor och en sportflaska på Utrustad. Fick det för under 500 kr så det kändes bra. :) Måste bara hitta mig en ny, skön sportBH också så att dom är på plats medans man tränar..hehe.
Gjorde en liten beställning från HM igår på lite nya träningskläder. Hittade ju absolut ingenting bra eller snyggt igår när jag skulle iväg så det kändes som jag behövde lite nya kläder. Kan ju vara roligt att ha lite fina träningskläder..kanske man blir mer peppad av det också?:)
Idag SKA jag städa. Har sagt det så länge nu men idag bara måste det bli av.
Ska nog mest troligt ut och spåra med Molly en sväng ikväll också. :) Kul!

Här är en bild på min nya färg. Ha överseende med mitt osminkade face, dumma min osv. :P
Den är ganska mörk iaf.. härligt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: