Madelene

THANK GOD IT`S FRIDAY!

Kategori: Allmänt

Ska bli så skönt med ledig vecka och helg. Jobbar iof imorn men det är så kort tid så det räknas knappt. Har varit en stundtals bra men ändå en förjävlig vecka. Ursch... det finns inga enkla sätt...
Försov mig imorse. Sket först i gymmet efter som det blev så himla sent igår.. sen som grädde på moset försov jag mig. Inte lite heller...
Vill ha en egen bil nu! Andra dagen jag cyklar hem i skitväder! Ursch! Vi skulle ha haft kvar silver golfen eller så. En perfekt samhälle bil.. liten, smidig och ful. ;)
Ikväll vet jag inte vad som händer. Imorn ska jag ju jobba sen får jag se... Har tänkt våldgästa Jessi kanske med en flaska vin. Är tragiskt nog partysugen och det är ju ingen hit i Storuman..
På söndag blir det bio. Flickan som lekte med elden.. :)


Jag idag.. Molly ville inte va med på bild. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: