Madelene

Tidsfördriv.

Kategori: Allmänt

Vilken svordom använder du mest? Jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Öh..imorse halv 9. Men jag ifrågasätter om den ringer ens..
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum..men små plock på jobbtid ICA.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Öh..? Jag tar nog hellre bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Jag tror aldrig någon stöter på mig...
Vad åt du till middag senast? Kebabtallrik..
Kan du vissla? Ja..
Tittade du på tecknat när du var liten? Still do. :) Finns det något bättre. Långbens galna gäng..;) Say no more..
Äger du några popband t-shirts? Nä..
När flög du senast? För ett år sedan.
Pratar du några andra språk? Sveng-elska och enstaka spanska ord.
Har du gråtit offentligt? Jo..begravningar och så..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja en tatto och skulle gärna pierca mig under läppen om jag inte kände mig för gammal för det.
Vad har du med dig in på bion? Godis och dricka
Vad har du för väder? Mulet med lite sol och inte så kallt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Rast..:)
När sov du senast på golvet? Hm..minns inte.
Vilken är din favorit drink? Oj.. baileys och mjölk går alltid hem.
Gillar du din boendesituation? Ja..det funkar.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6 iaf.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte riktigt..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 (!)
Tror du på liv på andra planeter? Näe...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det blir nog bättre snart..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja..kanske. Är så jävla höjdrädd!
Tycker du om att krama folk? Jaoo..lite, beror på vem.
Äger du en digitalkamera? Japp.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Öh..ingen vad jag kan komma på?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Lite..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Är du mörkrädd? Inte lika mycket sen jag köpte Molly.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, pengar, lypsyl.

Ärligt stulen av min lill kusse. :) http://erikaaaj.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: