Madelene

Workday

Kategori: Allmänt

Måndag. Som vanligt lika lost på jobbet efter min ledig vecka. Brukar som ta sig där i mitten av veckan sedan är det fredag igen och poff så gick man på ledig vecka igen. Jaja.. kunde vart värre. Kunde ha varit tvungen att springa på AMS varje vecka. Huvva hemska tanke! Nä jag gillar verkligen mitt jobb jag har nu! Finns det nå mysigare än att få gå omkring och pyssla hela dagarna?:) Det enda jobbiga är att man tänker JUL från mitten av sommaren..
Tänkte försöka ta mig på gymmet ikväll. Men lovar inget. Vet hur det är. Man kommer på något som är sååå "viktigt" att göra just ikväll. Önskar jag hade lillebrors karaktär när det gäller träning! Vart har han fått den ifrån!?
Gud vad jag vill ha en egen bil! Svin kallt att cykla nu! Och värre blir det. Ge mig en liten ful bil i julklapp snälla tomten.. :)
Nu hoppa Molly just på mig. Tror nån vill ut och busa lite. :)



Min lillebror..."stekarn"..;P

Kommentarer

  • Gina säger:

    Det är bara att försöka ge sig fasen på att bara göra det! ;P

    2009-09-29 | 14:57:21
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • JennyJay säger:

    Tänk att man är tillsammans med en Brat. Den dagen trodde man ju aldrig skulle komma ;)

    2009-09-30 | 08:59:15
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: