Madelene

Jo jag lever.. :)

Kategori: Allmänt

Vi kör en snabb update här istället för att jag ska svammla om allt som hänt sedan sist. :) Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg. Sorry. Tur man inte ska försöka överleva på det här. ;)

* Påsk, stugan med la familia. 3 hundar och 1 katt. Ja det gick som det gick men det var mysigt så länge det varade. :)
* Var ledig påskveckan också. A kom upp till stugan och allt gick bra. Va lite dåligt väder så vi åkte hem och häckade i S-uman några dagar.
* Skoterhelg igen. Kanonväder! Björn och Ante S åkte Kungsledrännet. Man vad djupt imponerad!
* Jobb vecka.
* Slö helg med mysmiddag med Jessi, Erik, Malin och Simon igår. :)
* Har börjat småträna och försöker äta nyttigt. Ihelgen har det gått åt skogen. Har samma dåliga självkontroll som vanligt. :) Jaja.. Rom byggdes inte på en dag.
* Halvtid igen på måndag. Projektet går framåt. Bra. Kul. Allt. :)

Kör lite bilder istället och lovar uppdatera mera. Ingen som kan bloggdesign föresten!? Blir galen på min layout. Molly som valp och jag som jag vet inte vad.. Help please!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: