Madelene

Hej hej!

Kategori: Allmänt

Länge sedan nu. Jag har inte riktigt haft tid. Har flyttat och grejat med det och igår kom jag hem från Stockholm. Jag och A körde ner i torsdags och jag sprang på mässan hela fredagen och en stund igår. Han kom lindrigt undan och gick på bilaffärer hela fredagen, som slutade med en ny bil. Björn Borgs gamla dessutom. Nån som vill ha autograf?;)
Iaf det är så kul, bra och och inspirerande att på mässa. Jag har hittat så mycket snyggt och bra till affärn. En massa nya leverantörer. Så håll utkik i höst och i vinter för då kommer det in en massa nyheter.
Till veckan har jag ett jätteviktigt möte också. Håll gärna en tumme för mig då.
Jo jag gjorde ju en grej jag aldrig gjort tidigare i helgen också. Jag körde bil i Stockholm, ensam. Ja A låg ju i en egen bil före mig men ändå. Jag kör ju bara bil i Storuman och åker jämnt man ska någonstans. Va jäkligt nervös när det va fyrfilig motorväg och bilar överallt. Sedan körde jag ju bil hela vägen hem igår också. Men allt gick bra och jag är nöjd att jag fixade det och inte strulade till det. :)
Nu ska jag packa upp ur i IKEA påsen, vi hann ju med det också. :) Ja jag måste väl packa upp resten av flyttkaoset också....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: