Madelene

Flyttar.

Kategori: Allmänt

Jo jag håller på att flytta. Till en egen lägenhet, 6 trappor upp och ingen hiss. Inte optimalt med hund kanske men det funkar. Kommer få ett jäkla flås av all trappspringning om inte annat. Kanske borde säga upp gymkortet?
Det känns förjävligt. Och alla andra negativa ord som kan beskriva det här. Men det är lika bra, det finns som inga andra alternativ kvar.
Vi är överens och vänner. Sen får folk tro, tycka och tänka vad dom vill. Att vi är vänner är det enda som räknas.
Så nu ska jag tagga till för det blir tunga möbler som ska upp ikväll och sedan får vi väl se vad som händer i framtiden. Är det meningen att det ska vara vi så kommer det bli vi igen det tror jag.
Man kan inte säga annat än att det är jävligt jobbigt just nu på alla sätt och vis.
Något mer vill jag inte säga just nu...

Sköt om er.

Kommentarer

  • Katrin Lindberg säger:

    Och vilka rumpmuskler du kommer att få. Trappor må vara sjukt jobbiga att gå i men super bra träning ;D

    2010-01-31 | 18:28:18
    Bloggadress: http://katrinlindberg.blogg.se/
  • Linda säger:

    Men å, det trodde jag inte. Ni såg så tighta ut när jag såg er senast.... =/

    2010-01-31 | 18:40:06
  • J säger:

    Jag är bara ett samtal bort vetdu :)

    2010-01-31 | 23:16:25
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Emilie säger:

    Allt blir nog bra till slut ska du se. Även om det dröjer. Ta hand om dig! kram

    2010-02-01 | 13:00:24
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: