Madelene

Försöker peppa mig själv.

Kategori: Allmänt

Surfar runt på nätet efter bilder på mig själv. Som smal. Haha, man har bytt stil ändå. Ibland känns det som man ser likadan ut sedan sjuan förutom ett x antal kg extra. Men icket.
Här kommer en bild orgie på mig själv i olika versioner, alla smalare då så att jag kan gå in här och peppa mig själv i veckan när jag vill döda nån för en bulle eller godis. Men det sagt vill jag ju inte påstå att jag är nån snygging på dom här bilderna nedan men att jag såg bättre ut som smal iaf.




Vilken "härlig" frilla jag hade i 8an! :)


Tiiiinnny Weennnyyyy me!!!




Vem hade gått lös med saxen här!? Vart är håret?:)










pepp pepp.
gonatt!

Kommentarer

  • Jenny Lindberg säger:

    det här kommer gå jätte bra madde! jag tror på dig & vet att du kommer klara det!! =) Följ mig på gymmet ikväll plz!! :P

    2010-01-04 | 09:40:14
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: