Madelene

Söndag.

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla nere idag. Vill bara gräva ner mig och aldrig mer kliva upp känns det som. För mycket skit i skallen och för mycket om, men och varför. Kanske man borde fara och träna och rensa ut lite skit ur skallen? Ska iaf ut med hundarna på en promenad strax. Japp, har en extra hund här ikväll. Tobias och Ante skruvar i Tobias skoter så Aero är med mig och Molly. Dom är mysiga.. skulle gärna ha en hund till känns det som. Fast inte just nu.
Allt hinner ikapp en tillslut hur gärna man än vill köra skallen i sanden och inte lyssna. Kanske ordnar det sig, kanske inte.
Och imorn ska man börja banta också. Kul. Ska köpa en fet godispåse och coca cola ikväll som avslut på mitt tjocka liv. Nu jäääklar ska jag bli smal igen.
Deppad och ska börja banta.. kul 2010.

Tänker iaf slänga upp lite bilder från nyår och karatefyllan så ni som inte orkar läsa min emo text kan iaf titta på lite roliga bilder. Ärligt stulna från Jessis facebook. ;)


Jag, min haka och Erik på väg till förfest innan annandagen.

Sötnos. :)


Mysigt.


Nyår.
















Det va visst en vas jag drack ur.. ;)




Såhär snygg är man i håret innan fest. :)


Hetingar..;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: