Madelene

Heej!

Kategori: Allmänt

Jag lever. Har semester och inga måsten. Jo egentligen en massa måsten men dom skjuter jag lite på. Ett måste om dagen är kanske en bra grej på semestern?
Iaf så har det ju varit Storumandagarna och nu helgen som var Swampsoccer. Så himla kul när det är liv och rörelse i Storuman. Blev lite hårt på Storumandagarna och därför låg man hela söndagen och hann knappt med själva marknaden allt. Nått att tänka på till nästa år kanske?:)
 I år på swampen va jag bara publik och lika glad va jag för det. Det är kul att spela men det känns som man skulle haft betydligt bättre av allt, flås osv. Va ju Swampparty på hotellet i lördagskväll. Det va trevligt. Saknade dock mina tjejer som inte va där. Sen så kunde kvällen slutat betydligt bättre om man säger så. Ett jävla liv. Killar och sprit. Lås in dom och kasta bort nyckeln åtmistonde tills dom nyktrat till.
På lördag är det dags för roadtrip. Första stopp Åsele. Sedan Dalarna, Säbytorp och förhoppningsvis går bilen till Höör. :) Kommer ta dagen som den kommer och köra det vi vill och stanna där vi och hundarna vill. Ser fram emot det. Komma bort en sväng och se nått nytt. :)
Har dock ett bekymmer. Det har varit det länge iof. Min katt Tussan. Min andra katt Gustav som är en utekatt fick ett nytt underbart hem och det är jag så glad över. Tänkte ju behålla Tussan eftersom hon är innekatt men vette fan om det går längre. Ante är ju allergisk och nu ska jag flytta igen och då är ju frågan om jag ska "katta" ner den lägenheten också. Ursch, det känns inte roligt! Köper man ett djur vill man ju faktiskt ha det för resten av djurets liv. Inte ge bort eller avliva det för att man får nya familjeförhållanden. Ett jävla dilemma.
Ja det va lite snabbt om vad jag gör.
Nu ska jag nörda mig med lite The Sims 3 Drömjobb, jag är modestylist.. hehe. :)

Kommentarer

  • Inte jenny säger:

    Hoppas ni får en trevlig semester! jag och björn tar hand om Tussan medans! =)

    2010-07-13 | 16:09:25
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: