Madelene

Håll en tumme!

Kategori: Allmänt

På torsdag har jag en som ska komma och kika på min lägenhet. Hoppas jag blir av med den då! Skulle kännas super! Ska börja packa ihop mitt liv igen i lådor och bära ner i förådet. Lite lättare att flytta därifrån. Flyttar till ett ställe med gott om plats. En trea, helt själv. Vilket lyx! Jag längtar...
Imorgon ska jag till Umeå.. shopping! Ska försöka va lugn..
Loppiset ihelgen va föresten en succé! Jätte mycket folk och vi fick sälja för jätte mycket också! Kul! Det gör jag gärna om nästa år! Det finns alltid grejer att sälja..
Jag gjorde själv såklart lite fynd. Ett vitt sminkbord i trä och en vit trästol för sammanlagt 50 kr. :) Sen blev det såklart lite annat också.Sålde en handväska och köpte en ny för 5 kr. Jaja.. sålde iaf en. :)
Det jag inte sålde åkter ut på Tradera med lite andra kläder och skor.
Snart midsommar och sedan Storumans höjdpunkt, Storumandagarna.
Sköt om er!

Kommentarer

  • Marita säger:

    Hej Madde, kul att ni kommer i markplan igen. Jag vet hur jobbigt det är att bo flera våningar upp med hund. Men nu blir det bättre. Jag ska hålla tummarna för att du blir av med din lägenhet. Åsså hoppas jag att du kommer och hälsar på!



    Kramar från KIL

    2010-06-21 | 21:16:03

Kommentera inlägget här: