Madelene

Aj aj i magen.

Kategori: Allmänt

Jag mår inte så bra. Va hemma från jobbet igår och idag. Det är inte så att jag mår dåligt och vill spy utan har mer konstant ont i magen. Har haft det lite till och från sen jag flytta in här och det brukar bara vara på kvällar/nätter men nu har det hållit i sig även på dagtid. Vette fan vad det är? Grubbel kanske kan ge magont?
Ska iaf på jobbet imorn igen.. blir dö less på sitta här också.
Annars har jag ju som sagt blivit ett år äldre. Hade en fin födelsedag men det är inte förens imorgon vi ska äta tårta och så. Vi inväntade lillebror som var och åkte vasaloppet. Han gjorde ett grymt lopp föresten! Bäst i Storumans Kommun!:) Stolt över lillebror!:)
På lördag va vi ute och njöt av solen sedan på kvällen blev det partaj. Vi drog till Lycksele. :) Mkt folk på hotellet men inte så mycket folk från Storuman? Iaf fick jag dansa och umgås med folk jag tycker om, det gör en gott. :)
Annars är det väl som det är. Upp och ner.
Är sugen på åka bort ihelgen.. undra vart man skulle farit? Stugan? Ikea? Umeå? Nån annanstans?

Sköt om er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: