Madelene

Fredagkväll.

Kategori: Allmänt

Länge sen nu igen. Har inte haft nån inspiration till att blogga iveckan helt enkelt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är så mycket jag skulle vilja skriva av mig men det går bara inte. Det är som det är helt enkelt. Man ska aldrig ångra något man gjort bara saker man inte gjorde eller hur va det nu dom sa. Lite svårt att leva efter i verkligheten kanske men man kan ju säga som så att det som är gjort är gjort och man kan ångra att man inte gjorde det annolunda kanske.
Fick mig nyss en känga. Antar att jag förtjänar det men det gör fan inte mindre ont för det.... :(

*******************************************************
VM i Malå imorn. Hoppas det blir skoj! Och att vädret ser bättre ut! Jag har tyvärr inga varma skor till imorn. Dom är i stugan. Skrutt!
Mamma och pappa hämtar hem en liten hundvalp imorn. :) Blir kul! Dom är ju så himla söta dom små och nu lär man ju bli alldeles valpsjuk. Fast en hund räcker gott och väl för mig tills den dagen jag bor i hus. Då vill jag iaf ha en till.
Snart är man långledig. Ska bli skönt. Fast det kommer att vara en annolunda påsk i år. Det är inte ens säkert Molly kommer att få följa med. Mest troligt ska hon vara hos farfar och farmor över påskhelgen. Det är inte jag som vill det men det är väl bara att gilla läget och anpassa sig kanske. Skrutt igen. Kommer känna mig väldigt ensam i påsk känns det som... 
Nä tror jag ska masa mig till Bilisten och köpa mig nå götta. Nyttig kan jag bli i ett annat liv. Eller iaf en annan vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: