Madelene

Hur?

Kategori: Allmänt

Hur fan gick det här till? Imorn blir jag 24! Vart tog åren sen jag var 18 vägen!? Vad har jag gjort sen dess? Öhhh.. Nått lär jag ju ha gjort men inget sånt där jätte häpnadsväckande som rest jorden runt, pluggat till läkare eller ens flyttat från Storuman. Men iof klagar jag inte. Jag gillar mitt liv. Visst det kunde få vara mer spännande och innehållrsrikt stundtals men så är det nog för dom flesta. Dramatiskt har det då iallafall varit stundtals men det orkar jag inte gå in på nu.
När jag var liten eller 10-12 år sa jag alltid att jag skulle ha barn när jag var 25 år och "gammal". Den tanken just nu ger en ju en lätt ångest och panik. Fan ska jag hitta mig en karl och skaffa barn på ett år?! Njaee! Tror nog inte det. Den där planen jag hade en gång i tiden får jag nog skjuta ett x antal år framåt. :)
Jaja.. efter nästa år kommer jag iaf att sluta räkna. Always 25. Det är nog en perfekt ålder. :)
Nu ska jag och Molly ut på promenad.
Imorn kommer min nya tv. Fy fan va gött!




Mini me. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: