Madelene

Skit väder!

Kategori: Allmänt

Tok snöar ute, blöt snö.. blä! Men det hör väl till årstiden. Jag hoppas på att det blir fint väder ihelgen så att man kan fara ut och kanske grilla en korv i solen med nå vänner. :) Jobbar på lördag men det är ju bara till kl 13. Vi pratar om att ändra öppettiderna på lördagar lite så att det är öppet lite längre. Till kl 14.
Hundarna är tillbakas. Dom har varit på en 24 timmars sväng med mamma till Verksamheten. Dom har busat i skogen och haft det hur kul som helst. :) Det är ju som skönt att kunna släppa dom lösa utan att behöva bekymra sig för trafik eller så... Nån gång ska jag bo så.. Att man kan öppna dörren och släppa ut djuren utan att behöva bevaka dom hela tiden. Fast det får gärna vara centralt till nått större ställe men samtidigt lite enskilt. That´s the dream..
Annars grubblar jag mycket. Som vanligt egentligen. Grubblar på vad jag gör för fel som gör att man måste ta avstånd ifrån mig? Är det verkligen så illa? Jag har så jävla lätt att ta åt mig, vrida och vända på allt och grubbla på vad jag gjort för fel. Säger någon nått ja men då tänker jag ju på det i evigheter, ältar och ältar.. Kan man inte bara stryka ett streck över allt och gå vidare? Det är ju lika bra att inse att det kommer aldrig gå bestämma över hur jag ska göra eller hur jag ska leva mitt liv. Så varför bråka? Jag och T är inte bästa vänner hela tiden, vi bråkar, är vänner, bråkar osv. Men nu kan vi iaf umgås civiliserat. Jag klippte han i måndags och han lagade mat åt mig. DET känns bra iallafall.. :) 

Sköt om er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: