Madelene

You´re out of my life.

Kategori: Allmänt

Hörde den här låten på Melodifestivalen. Tyckte den va lite små bra. Idag hörde jag den igen och då hade den blivit bättre. Darin får gärna vinna Melodifestivalen för mig.
Nu ska jag snart släppa ner x antal kg tvätt till huset brevid för att tvätta, tvätta, tvätta. Kul. Nä. Men måste göras ändå.
Min tv skulle inte komma förens mellan 8-12 mars. Snyft och snyft. Jaja, har jag klarat mig tills nu lär jag nog överleva ett tag till.
Dagens största irritationsmoment är Telia. Jag skulle ändra till månadsfaktura men det kan man inte göra från Mina sidor som det så fint heter. Nä, man får vackert ringa och sitta i telefonkö en kvart för ett samtal som inte ens tog 30 sek. Värt. Nä. Välkommen till 2010 Telia där vi vill kunna fixa sånt snabbt och smidigt på nätet.

Här är låten. Jag måste blunda för bästa upplevelse.. (han ser så mesig ut Darin).  :)

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Jaa men visst är hon! Man smälter ju direkt.. haha, det tror jag inte mamma går med på =P valpar är ju bara för underbart söta alltså =)

    2010-03-04 | 15:14:15
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: