Madelene

Itś a beautiful day.

Kategori: Allmänt

Solen skiner och det är en riktigt fin höstdag idag. Man skulle egentligen ha varit ute och lekt lite med kameran men jag är osäker på vart minneskortet till den är. Det har nog fått ben.
Det fick bli en café dag istället på Akkan med broder och Jenny. Hann jobba 10 min också. Skulle in på affärn och säga hej till Tony och då hamna jag i kassan en sväng. :)
Jag är sugen på lite partaj ikväll, va väldigt länge sedan jag festade och ännu längre sedan jag var på 3:an. Nu är kanske 3:an inte något höjdarställe men det skulle vara kul att gå ut och träffa lite folk.
Jag längtar tills nästa vecka, tills allt startar på riktigt. :)

Kommentarer

  • JennyJag säger:

    Det var riktigt mysigt att ta en fika, hoppas att du kan göra det fler lördagar nu i fortsättningen också =)

    2010-09-27 | 10:04:20
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: