Madelene

When a tornado meats a volcano

Kategori: Allmänt

Huvudet spränger. Det finns alldeles för mycket där just nu. En almanacka, psykolog? Kanske både och.. :)
Imorgon är dagen här om inte något oväntat händer. Dagen man har drömt om, planerat för lääänge.
Jag har alltid vetat att jag skulle göra det någon gång men det känns ändå konstigt att nu är det så här. Man blir nervös och funderar ibland om man tagit sig vatten över huvudet?
Fast så får man inte tänka. Det ska gå. Det finns inget annat.
När jag blir äldre och ser tillbakas på 2010 kommer jag inte se mitt livs bästa år tyvärr. Det har helt enkelt hänt för mycket skit.. Men det som komma skall nu här framöver kommer jag garanterat att minnas för resten av livet och det kommer höja upp 2010 ordentligt.:) Det kommer att bli en resa..
Nu ska jag göra ett ryck här på hemmaplan.
Imorgon berättar jag vad det för något som händer. :)

Kommentarer

  • Elin säger:

    Tell Us! :)

    2010-09-23 | 13:19:37

Kommentera inlägget här: