Madelene

Make it happen.

Kategori: Allmänt

Har lite skön träningsvärk idag. Sprang en minut längre igår på löpbandet än tidigare. Jag vet en minut är fan ingenting men i min träningsvärld är det en evighet. Tänker lägga på en minut för varje vecka. Att springa är det jobbigaste jag vet, det är tungt och jag har orkat och orkar ingenting. Jag tror jag skulle gilla att kunna fara ut och springa som träning den här tiden på året. Det är målet. :)
Hur går det med LCHF då? Jaa, jag har ju varit dålig och fuskat. Viktnedgången har stannat på - 8-9 kg. Till veckan skärper jag till mig och spränger 10 på riktigt!
Skitväder idag. Ska fixa i lägenheten. Har suttit och läst inredningsbloggar för att få upp peppen på städ och fix.
Bjuder på en bild före viktnedgång och efter. Enda ställer jag märker att jag är smalare. Ansiktet. Ja iof kan jag ju ha några byxor som varit för små tidigare också.. gött. :)

Före



Efter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: