Madelene

My colours fade to gray, there´s nothing left to say. Now it´s all dead.

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan i lägenheten. Molly ligger brevid och sover. Solen är påväg ner och det är fortfarande ganska ljus ute. Våren är här. Skönt. Allt föds på nytt igen och börjar om. Kanske även jag?

Måndag. Hela veckan framför mig. Den är oskriven än. Planeringen för helgen sket sig och jag blev nog lite besviken måste jag erkänna. Får se hur jag gör. Stugan, Storuman eller ...?

Igår kändes det verkligen som jag tog några steg bakåt i utvecklingen. En promenad i solen skulle ju rensa skallen men det blev precis tvärtom, allt ramla över en. Man har så mycket minnen av den här tiden på året men det gäller att lära sig att leva i nuet och inte i det som varit.
Men efter jag och Jenny varit på gymmet kändes det mycket bättre. Jag måste nog fortsätta träna och börja leva på endorfinerna det ger en.

Nu ska jag storstäda. Japp!


Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag funderar på att börja söndagsgymma... fast det är väl smidigast att ta det då man hinner :P

    2011-04-04 | 21:32:17
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: