Madelene

Set fire to the rain.

Kategori: Allmänt

Måndag. Himlen öppnade sig och allt regn som inte kommit på hela sommaren kom. Jaja, såna här dagar är också bra. Man hinner ju få lite saker gjorda.
Har handlat, städat, fixat papper och sett OTH hos Emma. För att inte glömma att jag satte upp en tavla också. Väldigt effektiv kväll måste jag säga. :)
Glömde att berätta att jag lyckades halvt ha ihjäl min kusin i lördagsnatt. Inte med meningen då förstås men det är lite oklart hur det gick till. Läste detta nyss på hennes blogg. :)
Varför dom döpte det till en bordell vill jag inte ens spekulera i. They are nuts. ;)

"Bordell 13c levererade

Vad som hände igår är ännu oklart. En sjuk kväll på Bordell 13c resulterade i katastrof. Om jag säger så här, jag har ett svullet knä (?!), orörlig nacke och rygg, det strålar smärta från nacke, rygg, revben och nyckelben, delvis knä också, har delvis tappat talförmågan och börjat sluddra/stamma, konstant maxpult av att ligga i soffan, skakningar som gör att jag inte kan äta, och det värsta av allt, det har och håller i sig! Vi kan som inga andra!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: