Madelene

Someone like you.

Kategori: Allmänt

Jag tänker ta jägarexamen. Varför vet jag inte riktigt men har funderat på det ett tag och känns som det skulle vara kul att börja jaga. Har knappt hållit i ett gevär men va fan alla är vi väl nybörjare nån gång på allt.

Jag vill fara och fjällvandra. Det var många år sedan sist och det har varit på tapeten varje sommar men ännu inte blivit av. Hoppas det kan bli av nu. Jag vill ta med min fina hund, fina vänner och sitta vid en eld vid ett tält uppe på ett fjäll och bara må.

Orkar inte skriva nått mer. Bjuder på lite bilder från igår när jag och Molly gick efter kyrkstigen. Väldigt härligt och mysigt hade vi det. Jag, lillebror och Molly gick där idag också. :)







Kommentarer

  • jenny säger:

    Skriv något skoj nu då! när jag väl kommer ihåg att läsa din blogg så har du tydligen annat för dig ;)

    2011-08-21 | 13:28:39

Kommentera inlägget här: