Madelene

They said I would be fine but I´m never fine.

Kategori: Allmänt

Jag har ett nytt vardagsrum nu. Till och med gardinerna sitter uppe nu och det har dom inte gjort sedan jag flyttade in här för ett år sedan. Hela lägenheten fick sig ett lyft. Ska fota och lägga upp lite BRA bilder snart. :)
Lite små fix som en ny matta och lite mer tavlor på väggarna eller en hylla sedan är jag nöjd. Då är det bara att göra klart nästa rum. Är väldigt tacksam över all hjälp jag får med tapetsering osv. :)
Imorgon ska jag vara ledig. Jag, Jenny och Cilla ska åka ner till Lycksele och bara vara. Är det fint väder kanske det blir Ansia Badpark. :) Har inte haft någon semester iår och tror inte jag kommer ta någon heller. Det blir nog bara lite strödagar här och där istället.
Min iphone tog livet av sig helt igår. Depressionen är totall för jag har numera en gammal sony ericsson men inte alltför många finesser. Det är verkligen rehab nu för mitt facebook och mobil beroende.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: