Madelene

Tomt.

Kategori: Allmänt

Ska strax sätta mig och jobba lite mera. Är rätt skönt att göra det på kvällstid har jag kommit på. Jobbar eftermiddag imorgon på affärn så det är ingen fara för sömnen iallafall.
Har varit på kalas ikväll. Glenn fyller 25 idag så det blev tårta och en hel del skratt och tokiga historier. :) Snyggast var ändå hans present från grabbarna grus. En släpvagn som sett bättre dagar. ;)

Om jag ska skriva om det jag egentligen hade tänkt skriva om så är jag inget större fan av att komma hem till en tom lägenhet just nu. Jag vet inte men det känns helt plötsligt extra tungt att vara själv, att inte ha någon att dela livet och vardagen med. Kanske är det att hösten är på väg som gör att det känns så?
Jag är i stort aldrig ensam men kan inte låta bli att känna mig jävligt ensam just nu. Tung känsla.
Ändå tycker jag att jag blivit rätt bra på att vara själv och till och med lärt mig att uppskatta det rätt ofta men just dom senaste dagarna har jag inte kunnat göra det.. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: