Madelene

Bring me back to life..

Kategori: Allmänt

Hade stängt av väckarklockan imorse och vaknade av en slump tio minuter innan 9. Greeeat! Nu jäklar ska jag börja träna också så jag kanske inte är DÖD varje morgon.


Snart fyller jag ju fan år också. 25...25!?!?
När jag var mindre trodde jag ungefär att jag skulle åtminstonde ha ett barn eller två med HAN vid det här laget. Hus, hund, han..heeela köret.
Livet har en förmåga att överaska en. Istället går man igenom nån jävla livskris och är så singel som det bara går bli och nån unge det blir det nog aldrig inom de närmsta 20 åren för att det krävs ju en karl för det och det går ju åt h-vete heela tiden. Hm..Bitterf***a var ordet.

Nämen jag fyller ju år och då tänke jag ha party till och med.:)
Vet inte om det blir helgen jag fyller år eller helgen efter än?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: