Madelene

Every step I take, every move I make.

Kategori: Allmänt

Snart är ännu en helg slut. Jag kan egentligen inte säga om jag gjort så mycket vettigt av den. Tvättstuga både fredag och lördagkväll vet jag inte vad man ska kalla egentligen?
Jobbade igår och sedan for jag och hundarna ut i skogen efter en fika på Akkan. Tog hand om Aero i veckan medans Ante var i Barcelona.
Hursom så var det en härlig promenad med dogsen och jag tog lite roliga bilder på dom.
Idag kom Jenny och Kean hit på fika, det är alltid kul att ses. :) Hundarna tyckte att bebisen var intressant och lät konstigt gjorde den också.
Har jag sagt att jag ska börja åka skidor? Nått måste jag göra och jag tror det kan bli bra. Får frisk luft då också och rensa skallen på all jävla skit som bosatt sig där. Får väl haka på lillebror i spåren..?;)
Han blev 10a idag på en tävling i Umeå av ca 300. Han är grym!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: