Madelene

I´m about to loose my mind, you been gone for so long..

Kategori: Allmänt

Härligt väder idag. Man känner att våren är påväg. Solen skiner och jag hörde till och med någon fågel kvittra.
Jag, Mollan och Jenny tog våra kameror och for ut på Uman nere vid Stensele. Härligt, solen värmde ganska skönt. Vi fotade en del men jag har inte hunnit kolla vad det blev av det än.
Ska göra ett ryck i lägenheten nu. Tänkte bjuda över Jenny och brorsan på älgkött. 
Ikväll är det vägning..hoppas det har hänt något i veckan också. Jag följer det ju inte slaviskt kanske men ganska bra. Igår tex råka en semla stå där och se så där "du får äta mig för du har helg nu" ut. :)
Annars så saknar jag att ha någon här, någon att hålla handen med tex och gosa..:/ Suck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: