Madelene

Keep your head up and you´ll be fine.. someday

Kategori: Allmänt

Ja fy fan. Livet är en berg-och-dal bana. Ena stunden är allt på topp, nästa är det åt helvete.
Man tror man vet allt, men man vet inte ett skit.
Man tror man sett och hört det mesta men man ser och hör nya saker hela tiden.
Jag är så less på det här. Denna jävla cirkus.
Jag skulle gärna göra en miljard grejer ogjorda och kan inte ge dom någon bra förklaring ens. Man gör misstag i livet helt enkelt och man lär sig av dom. Att jag sårat några av dom som betydde mest är mitt helvete att leva med..och jag hatar det.
Man lever på nått konstigt jävla hopp om att allt ska ordna sig, men man vet ju innerst inne att det kommer aldrig
bli så. Det skeppet har seglat.

Never mix love and friendship.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: