Madelene

Kläder.

Kategori: Allmänt

Jag börjar rensa i mina satans ( ja det är satans) klädhögar! Jag har ingen jävla ordning på mina kläder och nu är jag less och tänker rensa bort en hel del. Resten tar jag när jag blivit smal igen och kan köpa nya. :)
Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra med dom? Vem vill ha mina kläder? Känns ju faktiskt onödigt att behöva slänga allt för det är ju sopsäckar med kläder så det är ganska mycket.
Helst skulle någon behövande i något U-land få ta dom men jag vet inte om någon skickar kläder längre?
Vet ni?

Kommentarer

  • Emmet säger:

    Det brukar finnas kontainrar att kasta kläderna i så tar typ röda korset eller myrorna hand om dem,så är det här där jag bor iaf, vet inte hur det är där du bor :-), det finns ju som sagt nån som behöver kläderna som man själv inte längre vill ha.

    2011-02-17 | 00:22:47
  • Gina säger:

    Du kan inte boka bord på nån loppis, typ här i umeå och försöka tjäna ihop en slant? :)

    2011-02-17 | 10:23:29
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    I lycksele tar second hand emot kläder.

    2011-02-19 | 17:03:57

Kommentera inlägget här: