Madelene

Syndens dag.

Kategori: Allmänt

Ja iaf enligt min diet. Eller kanske man ska säga syndens helg. Blev ju en del cider igår. Idag blev det go fika på ett café i Lycksele efter brorsan hade tävlat klart.
Ja tar det från början. Jag, Jenny och Björn var i Lycksele för brorsan tävlade i DM. Det gick bra han blev 3:a. Önskar jag var lite mer som han. Att kunna gå in för saker till 200% och aldrig ge upp.
Efteråt firade vi med go fika. Jag åt en macka och en winersemla, jag dog så gott det var. Sen vart det ju förstås en massa annat skit idag också men nu måste jag skärpa mig. Vill ju inte gå upp det jag gått ner idag. Upptäckte idag att mina täckbyxor blivit lite rymligare! Wohoo!
Solen sken idag och det var riktigt varmt. Våren är påväg.
Om en vecka fyller jag år. Jag vet inte alls vad jag ska göra då? Lycksele? Tänkte ha födelsedagsparty den 12 mars här och då får dom som vill komma. :)
Jag lämnar det såhär för idag.
Gonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: