Madelene

Fast forward.

Kategori: Allmänt

Vem satte på snabbspolningen av sommaren? Veckorna springer och snart är det höst igen. Jag klagar väl inte eftersom jag gillar alla årstider men det går väldigt fort.
Men nog märker man att det är sommar alltid. Det finns nästan alltid något att göra. Benen ser ut som jag går på knark av alla myggbett och lite nu och då kan man till och med sola. Nu ser jag bara fram emot att få vara lite ledig snart. Frågan är bara när och hur.
Hade inplanerat en vit helg men den blev väl inte direkt det. Kanske halv vit?  Drack vin både fredag och lördag men det var så lite så det märktes knappt.
Drog till Åsele igår över kvällen. Kände mig gammal eller så var jag för nykter? Jaja det är alltid kul att se något och göra något annat.
Känner mig sugen på städa? Bäst att passa på medans det sitter i. Sedan får man väl se vad kvällen har att bjuda på. Är sugen på fiska och grilla en korv.. ;)



Det finaste jag har.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: