Madelene

Hold your head up high and this pain will die.

Kategori: Allmänt

Det blev måndag och himlen öppnade sig.
Förmiddagen gick tungt på jobbet. Hello sömnbrist! Men varför gå och lägga sig när man kan göra roligare saker?:) Ja nu pratar vi inte snusk då.
Tänker låsa in mig ikväll och städa. Risken är att jag blir less så fort jag gått ner till nedervåningen men jag ska bit ihop och försöka göra den fin. Jag har ju bara bott här i ett år snart och det liknar fan ingenting där nere. :/
Jag blir alltid sugen på renovera när jag börjar storstäda. Målarfärg och tapterer ligger och väntar på mig men det är nog bäst jag börjar med städningen. En sak i taget.. typ.
Helst skulle jag hyra en film och bädda ner mig i soffan. Gärna med något mysigt sällskap. Godis, film och kramas. Suck.. hur bra vore inte det? Såå jääävla bra!
Nä.. date med dammsugaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: