Madelene

Jag är int bitter...

Kategori: Allmänt

Joo jag är bitter så inni helvete just nu! Drog nitlotternas nitlott igår kväll! Fick magsjuka! Why känner jag!? Missade dansgalan, Måns och alla andra trevligheter. Istället låg man och spydde nonstop tills 5 imorse hemma hos Mysan. Tur jag va där.. så jag kunde bll lite ompysslad iallafall.
Har nu tagit mig hem till soffan och jobbar inte idag. Det går ju inte.
Är hungrig, tror jag, men det finns knappt något ätbart hemma. Marknadsståndet måste plockas ner vid 4 och här ligger jag och känner mig hyfsat orörlig efter min cykeltur hem nyss som tog knäcken på mig.
Ja jag är en gnällkärring idag.

... men fredagen. Den var bra. :) Hade riktigt kul på hotellet, mycket folk och sådär lagom onykter för en gångs skull. :)


Deppadtjej.nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: