Madelene

On the first page of our story the future seemed so bright.

Kategori: Allmänt

Att ligga hemma sjuk är inte bara fruktansvärt tråkigt. Det är fruktansvärt dåligt för ekonomin också. Dels jobbar jag inte och dels är internetshopping vekligen förödande.. men så jävla kul!:)
Okej jag kikar bara mest. men det blev ett klick. En kamera. Okej hur ska jag förklara det köpet?
Jo jag har slutat fota. Jag har hur många ramar som helst som står tomma. Jag har hur mycket bilder som helst som gör för ont att ens titta på så de ligger bara i en låda och inväntar sitt öde. Jag har en jättefin systemkamera som känns för fin och stor att dra med på allt jag gör. Jag har slutat att dokumentera mitt liv helt enkelt och det är tråkigt. Iphonen tar inte alls så bra bilder som jag vill så jag köpte en ny, liten och hyfsat billig kamera.
En rosa blev det. Man måste ju vara lite tjejig emellanåt.. ;)
Nu ska här fotas!




Sedan har jävla nelly.se alltid så snygga grejer men jag har inte köpt något. Jag har sko och klädförbud! Egentligen..
Jo det har jag!

Charmine SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Mums..

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Those boots are made for walking! Köp dom, eller nej. Spara pengar till dubbelresa! Jag vill fara över nyår!

    2011-07-05 | 18:29:23

Kommentera inlägget här: