Madelene

Visst, du kan skratta och låtsats som ingenting men jag vet allt om dig för du har varit min..

Kategori: Allmänt

Veronica Maggios senaste album Satan i gatan är så jävla skönt. Man bara ler när man hör hennes texter för dom lyckats pricka så rätt. Inte allt kanske men mycket. Skönt med låtar som sätter ord på känslor.

Första jobbdagen gjord för den här veckan. En måndag fast en tisdag.

Det var så jäkla varmt ute idag och sedan kom ovädret. Det blev strömlöst ett tag på byn och himlen kolsvart. Åska, blixtar och dunder. Lite domedagskänsla men mysigt. :)

Nu sitter jag och väntar på lax och grönsaker i ugnen. Jag ska ta mig i den där klänningen till Storumandagarna. Men hur tvärkrymper man ett par bröst!? Haha.

När jag gått ner 20 kg ska jag fira med en tatuering. Det är bestämt nu. :)

Ikväll skulle jag mest troligt ha städat och hämtat hem cykeln från längst bort i byn. Och nej det var ingen bortamatch orkade bara inte cykla hem från Glenn och Sara igår. :)




Den finaste som nu är 3 år gammal. Här i husbilen förra sommaren. Sitter och hänger lite på brädan därav den snea nosen. :)

Kommentarer

  • Gina säger:

    Oj, är hon redan tre år? tiden går fort med andra ord :)

    2011-06-07 | 19:14:38
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • Ante säger:

    Fin Mossan ;)

    2011-06-07 | 20:13:56
  • Madde säger:

    Gina, ja tiden springer verkligen! Tycker det var igår jag hämtade henne. :)

    Jag vet att du tycker det Ante.. ;)

    2011-06-07 | 22:37:38

Kommentera inlägget här: