Madelene

Den som går och går och aldrig kommer hem..

Kategori: Allmänt

Heter Björn Jonsson. Haha! Jag följde med ut på en promenad ikväll. Kom hem två timmar senare, helt jävla död var både jag och Molly. Och Jenny. Han är förkyld så jag tänkte att det skulle vara ofarligt.
Han visade iallafall ett nytt promenad ställe som jag aldrig vetat om. Jättefint. Livets väg eller stig hette det.

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen?
Takidas senaste låt här nedanför. Vet inte vad jag tycker om den än. Inte klockren favorit hos mig men den kanske växer.

Skulle nog ha sovit nu.. :/

Kommentarer

  • Jenny Kean å Dakira säger:

    Den promenaden måste du ta med oss på!! :)

    2011-05-24 | 14:16:50
  • Madde säger:

    Ja visst Jenny, måste bara ladda mentalt först ett tag. :) Innan man var hemma hade man hunnit tröttna 20 ggr. :)

    2011-05-24 | 17:02:25
  • kickan säger:

    haha, så kul att livets väg fortfarande hänger kvar... :)

    2011-06-07 | 18:55:13
    Bloggadress: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: