Madelene

Hasta la vista baby!

Kategori: Allmänt

Ja, det va nog en rätt töntig rubrik faktiskt. :)

Lite ledig iveckan. Åker bort imorgon och kommer hem igen på fredagkväll. Ska bli gött!
Den här veckan är helt galen och jag förstår egentligen hur jag ska hinna allt men man är ju kvinna med simultanförmågan på topp. Eller så gör man det man kan och överlåter resten åt slumpen. :)
Jobb lördag, Talludden på kvällen.
Loppis på söndag så det är väl bäst att man är hyfsat skärpt på lördag men det brukar ju gå som det går också men den saken. Fråga inte ens när jag somnade i fredags tex..

Så ALLA nu tycker jag att ni ska komma på Vallnäsvägen 13 på söndag för där har jag och Jessica loppis. Mycket fint och billigt utlovas. :)

Nu ska jag städa också.. och packa. Och ha lite lätt ångest.

Bjuder på en bra städlåt. :)


Om jag inte är så svartsjuk, inte håller dig så hårt. Om jag inte är så macho men försvarar dig ändå.


Kommentarer

  • Jennypenny och Kean säger:

    Har ni nåt gott lchf fika då att bjuda på? ;)

    2011-06-01 | 15:51:05

Kommentera inlägget här: