Madelene

Vi ska åt samma håll.

Kategori: Allmänt

Blev en oplanerad hemma dag idag. Mådde skit imorse så jag gick hem. Tur det finns folk som kan rycka in med kort varsel för jag vet inte hur jag skulle orkat idag. Vaknade vid kl 18 efter att ha sovit till och från hela dagen.
Har just ätit ett miniskrov, jo jag vet men det va ju ett mini. ;) Fusk jag..

Ibland tar livet lite oväntande vändningar minst sagt. Men det är väl det som är charmen. Att man aldrig riktigt kan veta vad som väntar bakom hörnet.

Hoppas på fint väder ihelgen. Vet inte vad jag ska göra förutom att grilla och jobba lite på lördag. Men det brukar ju oftast lösa sig på något bra sätt. Ska inte ut och svira loss iallafall. Max något glas vin eller en cider. :)
 
"Jag var virrig och trött, jag var sliten och nött
Allting runt omkring mig gick i ultrarapid,
och jag hade inga veckor, inga dar,
bara en röra av en massa tid
Jag ville hitta en bra paroll
Nånting och tro på nåt som tog mig upp en bit över noll
och hon mötte mig med sitt leende
Hon sa, "Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"




Hit vill jag snart och grilla en korv. :) Hällorna i Barsele.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: