Madelene

You´ll find yourself..

Kategori: Allmänt

Det bästa jag gjort på länge var att ta tag i mig själv. Jag är väl långt ifrån klar men har snart gått ner 13 kg. Det bara rasar nu på slutet. Så jävla, jävla skönt! Äntligen börjar jag bli mig själv igen. Jag har målet klart framför mig, lång väg kvar men jag ska bli mitt gamla jag igen. :)

Annars känner jag mig fan lite förkyld. Inte bra.

Blir inget Umeå ihelgen för min del. Jag har ju trippelbokat mig ihelgen så det gick inte. :(
Måste försöka få in en helg snart. Vill ner och umgås med tjejerna.

Vi (Björn, Jenny och jag, mina sambos eller så gott som iaf) skulle ge min Golf lite kärlek ikväll och byta batteri. Det gick tyvärr mindre bra för det passade inte. Går säkert modifiera på nått sätt men det var inget vi hade verktyg för. Så ställd Golf står tillsvidare. Tur man har cykel och starka ben.. eller cykel iaf. :)

Tar dagen som den kommer och försöker att inte planera för framtiden. Vem vet vad den för med sig?


Bjussar på en glad jag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: