Madelene

Det här är mitt liv.

Kategori: Allmänt

Det här är min tid och mina val så som jag har valt dom. Du behöver inte förstå men det här är sättet som jag gör det 


Förändringens vindar blåser. Börjat packa ihop lilla huset i Barsele inför flytten till Lycksele. 
Jag hatar att flyttpacka. Det är mycket roligare att packa upp. 
Hela mitt liv har jag bott antingen i Storuman eller Barsele så även om det inte är långt vi flyttar så blir det ändå en helt ny grej för mig. Att lämna det som är invant och tryggt som jobb, vänner osv. 
Jag får det kanske låta som jag inte vill flytta. Men så är det inte. Jag vill. Det är mitt förslag och jag har de senaste åren med jämna mellanrum känt att jag vill något annat än det här. 
En ny start. Även om det stundtals känns tungt börja om så är jag övertygad om att i längden är det bäst. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: