Madelene

Girls night out..

Kategori: Allmänt

Ja jag har lite planer på att slänga ut Tobias ur huset imorron kväll och köra lite förfest och middag för bara tjejer. Inte så illa kanske? :) Tobias får fara och leka med Erik B kanske? :) Sen om (förhoppningsvis) Jessi kommer får vi leta oss ett allergi vänligare alternativ. Jag tror iaf det skulle bli kul.. :) Snacka lite skit och äta gott.
Hör nu på mig Jenny, även om du inte ska på hotellet kan du ju hälsa på här innan och äta lite? :) Please! :)
Idag har det varit fullt upp. Lunch med Jenny, Elinor och Marina.. trevligt att träffa dom! Snart far ju Elinor också den skiten.. buhu.. alla far och kvar blir bara jag..
Sen inventering och upppackning av alla drakar och älvor på jobbet. Pust idag va det lååångt ifrån lite göra.
Nu ska jag äta middag sen måste jag väl följa Tobias på crossbanan igen så jag får ha huset för mig själv imorn.. ;)
Undra va man ska ha på sig imorn? Egentligen är det ju inga bekymmer eftersom jag har MASSA kläder nu. Men man blir ju fort less. Aja.. ska kika ikväll så är det gjort iaf.
Ses!

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    hoppas ni får jättekul ikväll :-D

    2007-08-24 | 14:36:27

Kommentera inlägget här: