Madelene

Söndag

Kategori: Allmänt

Känns lite bättre idag. Men inte så mycket. Är nog lite allmänt nere just nu helt enkelt. Tobias gör INTE saken bättre med att tjafsa om allt från pengar, sälja bilar till att vi kommer aldrig ha råd att fara utomlands på minst 2 år. Då blir man ännu mera nere... minst sagt.
Va nyss och kollade om det fanns kvar nå kräfor i Storuman för våran kräftkväll. Men det fanns det inte. Har inte hunnit eller orkat kolla tidigare eftersom det blev det där med pappa. Vad är ett par kräftstjärtar mot en pappa egentligen? Jaja, vi hinner nog om vi vill äta kräftor en annan gång.
Kom iallafall på en plan B att vi far och grillar nån korv antingen på utsikten eller i Stensele om det regnar. Det tror jag iallafall kan bli mysigt.
Imorgon är det jobb igen.
Nästa helg äre bröllop och fest i Sandsele. Vette fan hur man ska hinna hem till den? Aja vi ser väl. Sen äre Simpsons filmen också.. den tror jag blir grymt kul. :)
Helgen efter det äre nog våran fjällvandring med Robban och Jenny. :) Den blir kul hoppas jag.
Sen surra jag och tjejerna från Storumans energi om en scrapbooking kväll snart också. Det kan nog bli mysigt.
Finns lite grejer att se fram emot.. :)
Nu ska jag göra nått vettigt.
hej då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: