Madelene

Missförstånd

Kategori: Allmänt

jag och Tony trodde vi skulle jobba idag, och det trodde Christian och Nina också. Så imorse när vi kom dit va vi där alla 4. Det blev iaf så att jag o Tony fick gå hem igen och ska jobba nästa helg istället. Jaja..så kan det bli ibland. Tur man inte hade planerat att fara nånstans då.
Ja undra va man ska hitta på idag då? Tobias vill jag ska följa han på banan men det kan han glömma! Tänker INTE spendera min lördag i en grusgrop. Det ska dessutom dit annat folk så han blir inte ensam.
Jag är på renoveringshumör idag, fan hade jag pengar skulle jag fara och köpa tapet och färg idag. Men som vanligt är man pank.
Tobias vrålar hela tiden om en buffert. "Vi måste ha en buffert, vi måste spara!!"
Buffert låter så jävla tråkigt och gammalt tycker jag. Är säkert inte dumt att ha och jag ser inte ner på dem som gör det, dom är antagligen mkt smartare än jag i mitt resonemang. :) 
Men jag känner så att man vill ju leva medans man är ung och inte bara spara varenda korvöre till en buffert. Ska JAG spara så ska det va till nått jag tycker är roligt eller nått dyrare som jag vill köpa, tex en resa eller liknande inte en buffert. :) 
Den dagen jag måste ansvara för nån annan än mig själv så ska jag skaffa mig en buffert men tills dess sparar jag bara mina pengar till roliga ting. :)
Nä vilket svammel... märks att jag har lite att göra.. :)
Hm..undra om man skulle gå och pyssla. Tänker inte ens försöka fråga Tobias om vi ska börja med golvet i hallen. Vet redan svaret.
Igår va vi och kika på Maggan och Bengts nya STORA hus. :) Blir bra det där!
Nä..nu ska jag hitta på nått.

image38

Kommentarer


Kommentera inlägget här: