Madelene

Besviken

Kategori: Allmänt

Är grymt besviken på mig själv i dessa dagar också. Jag menar hur många ggr har jag inte börjat banta?! Hur mkt pengar har jag inte slängt ut på allt möjligt tjafs?!Hur många ggr har jag inte misslyckats halvvägs!? Lika många ggr.
 Hamnar ALLTID tillbakas på ruta 1 ch jag är så jävla less på mig själv för det. Varför gör man så? Varför kan jag inte bara hålla mig till mitt nya, hälsosamma liv när jag mår så mkt bättre av det i längden.
Suck. Imorn ska jag på gymmet och förlänga mitt gymkort för säkert 10000 gången. Jag hoppas på att det blir starten på mitt nya liv. Men med min svaga karaktär kan man ju aldrig ge några löften.
Blä för mig.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Men gumsan!!

    Vi måste ta oss ett snack tro jag:O) Vi kan va nyttig tillsammans om du vill det brukar ju hjälpa.Jag har tagit mig i kragen hårt för ett tag sen och det funkar, jag lovar. OCh jag lovar att jag ska hjälpa dig. Vi får börja träna tillsammans!!

    Det här går bra ska du se! ;O)

    2008-04-09 | 15:55:54
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Hera säger:

    Men kommer du inte ihåg...jag hejar på dig! Skit i alla kurer...skippa dock godis å sånt på veckan och gååå...det måste funka!

    2008-04-09 | 21:05:46
    Bloggadress: http://hera.blogg.se
  • Erik Byström säger:

    Vill man så går det :). Du få följa med ut i sommar på lång promenader. Som ifjol då vi gick ut mot luspholmarna.

    2008-04-10 | 06:12:41

Kommentera inlägget här: