Madelene

Bilberoende!!

Kategori: Allmänt

Jag är bilberoende! Blir så jävla less på att vi numera bara har en bil och den får jag aldrig se heller känns det som. Ett jäkla tiggade om skjuts hit och dit för att man ska ta sig nånstans numera. Iof så är ju jobbet på gångavstånd, men inte dagar när man är stressad och lite sen.Gymmet och hem till mor och far som jag hade tänkt ikväll är absolut INTE på gångavstånd i min värld. Nä det är bara att inse vi behöver varsin bil eftersom vi jobbar så olika tider. Så nästa vecka när Tobias är ledig så ska han få börja skruva ihop min bil som står i smådelar i garaget. Coupen.. :D Den är ju färdiglackad och klar nu.
 
Annars är det en grå dag. Blev scrapping sugen så jag råka köpa på mig lite grejer idag på jobbet. :) men insåg nu när jag kom hem att mina grejer står i Audin, som står på Biostor! Fuck.. :(

Ikväll äre mitt hatprogram som jag måste bara se ändå. Du är vad du äter. Vem hatar inte Anna Skipper?? Kunde inte låta bli att känna en viss glädje när jag läste att man sett henne på Burgerking, men en burgare såklart i handen. :)

Förevigt saknad förevigt älskad... My dear BMW.. buuuhuuu..
image93

Kommentarer

  • Emma Persson säger:

    Tänkte fråga dig om du brukar vara på scrappkursen ngt..

    2008-04-03 | 17:59:02
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se
  • Mysan säger:

    Æh..den dær BMW:n kunde ju inte køra genom en 2cm djup vattenpøl utan att vattenplana ju. Driit. ;P
    Hur ær d annars hemma babe? Miss You!

    2008-04-03 | 18:32:36

Kommentera inlägget här: