Madelene

Lördag

Kategori: Allmänt

Nu skiner solen som aldrig förr. :) Härligt! Har jobbat idag och efter det gick jag och Jessica till den nya klädaffären här på byn. Dom har faktiskt jäkligt coola kläder och speciellt jeansen! Ska köpa mig några par när jag gått ner i vikt. :)Men jag tror dock att dom får börja ta hem större storlekar.
Sen gick vi på nyfiket för en latte och en godsak. :) sånt måste man ju också få ibland.
Ikväll blire mat hos hon och erik och sedan utgång. :) Hoppas på en kul kväll för jag är grymt partysugen. ;)
Igår gjorde jag mitt hår somrigt hos Jessica och jag är jättenöjd. :) Fick det sådär sommar blekt, guldigt, brunt. :)

Bjuder på en partylåt kvällen till ära

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hej där !
    Jag har hört att dom har varit i turkiet och köpt med sig kläder därifrån som dom nu säljer i den nya butiken, om det nu stämmer så ska man nog räkna med mindre storlekar.. Vilket är jätte synd då det inte finns så många klädaffärer i storuman och alla vill ju kunna handla där.. Take care !

    2008-04-05 | 16:11:22

Kommentera inlägget här: