Madelene

Lumnien

Kategori: Allmänt

Där befann sig jag, tobias, robban och jenny  hela helgen. Och det va så himla härligt. Jättefint väder och allt. Vi slappa, läste tidningar, spela spel, eldade upp lite ris och skrot,åt god mat, mös med hundarna. Grabbarna fiskade men fick bara en liten stackare på kroken.
Tobias började prata om att fräscha upp stugan och det tycker jag känns kul. Inreda och göra om är skitkul!:) Så jag har en massa ideér just nu. Köpte lite nya ljuslyktor dit idag på jobbet.
Så nästa gång vi drar dit blir det nog lite mer pyssel än slappning. :) Ni kanske vill följa då också J och R?;)
Men först ska vi nog försöka göra klart hallen här hemma. Tapetsera, måla och fixa lysena och golvet.
Och Molly hon bara växer så det knakar. 10 kg va det igår. I veckan ska vi till vetrinären för spruta och så ska jag be att dom kollar hennes nos för hon snorkar mer och mer som en gris och jag vet inte vad det kan bero på?
Det har då gått bra för henne att vara ensam idag. Märkets knappt på henne alls. Skööönt. :)
Nu ska vi strax ut på promenad för nu är det fullt av bus i kroppen på henne.

Lite bilder...

       

Kommentarer

  • Marita säger:

    Men va hon växer & snygg é hon, men du ! Vad är det du har tagit kort på i taket ????

    2008-08-26 | 16:23:11
    Bloggadress: http://elens.blogg.se/
  • emilia säger:

    noskvalster kanske?

    2008-08-26 | 18:04:27
  • Anonym säger:

    Svar: En jättespindel som dödar en geting!

    Jo jag fick medicin för det idag. :)

    2008-08-26 | 18:15:11
  • Sofie säger:

    Hjälp vad hon växer! :) sötunge iaf

    2008-08-29 | 14:24:01

Kommentera inlägget här: