Madelene

Stockholm/ Formex

Kategori: Allmänt

Jag och Lotta kom hem till Storuman runt klockan 13.00. Borta bra men hemma bäst eller?:)
Vi har haft det bra i stora staden. Sjukt mkt rörelse och folk hela tiden. Men det är som mysigt med kontrasterna. Att bara sitta på en pub och kika på allt folk. :) Inge shopping däremot men just nu känns det lika bra. Utgifter och skulder så det räcker och blir över.
Formex var jobbigt men kul. Och vi tycker att vi har hittat en del grymma grejer och hittat andra saker som vi verkligen behöver till affären. :) Behöver jag säga att mässan var gigantiskt! Innan vi gått igenom hall A, B och C var man helt färdig och det tog en hel dag!
Flyga gick jättebra! Det är ganska kul! :) Som små pirrigt.
Vi hade lite missflyt med hotellet. Blev lurade på ren svenska tycker jag. Ett ghetto hotell på ett industriområde men ostädade rum och ofräscha toaletter samt duch i hallen utan lås. Say no more...det va mindre kul iaf.
Men förutom det har vi haft det super. Vi va och gick lite i Gamla stan igår och åt middag på en mysig resturang. Sedan gick vi vidare och kollade in slottet och fönstershoppade lite i centrum.
Fast stockholmare blir jag nog aldrig. Norrland i mitt hjärta. :)
Nu orkar jag inte skriva nå mer.. är sjukt trött. 

Tack för ihelgen eller veckan Lottis! :)

 A wind of change........?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: