Madelene

Update

Kategori: Allmänt

Det va ett tag sen nu igen. Men som sagt jag uppdaterar ju bara för min egen skull egentligen. :)
Helgen va bra, Pauträsk va helt okej. :) Jag TROR  inte att jag har några bilder att bjuda på från helgen. Är ju sämst på att komma ihåg att fota numera. Skärpning!
Om ca 1½ vecka går jag på semester och det finns ingen som längtar mer än jag just nu! Det behövs! Min första riktiga semester sen jag gick ut skolan! Då ska jag njuta....:)
Ihelgen smäller de! Storumans höjdpunkt nummer 1! Men jag är inte så taggad..? Kanske blir det. Men det är bra att man inte har för höga förväntningar på en fest.
Jag har fått 2-veckors bilderna på valparna nu också. :) Dom är så fina.. :) Vet inte vem som är min än men det kommer. Tror uppfödaren ska få välja för hur lätt är det att välja med hjälp av en bild? Allt jag vet är att det är en golden tik.
Fram till dess är jag och surfar runt på olika sidor men nödvändiga och icke nödvändiga men fina saker.. :)


Klicka för att förstora bilden

Don´t worry jag har inte köpt en enda pryl än.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: